Menu  
  :: Home
:: Over Lautechmo
:: Bookmark

:: Links

 
  Advertentie  
 

 
   
  Tuin  
   
   
  Montage  
   
  Werkbladen Info  
 

:: Corian
:: Kunststof
:: Massief hout
:: Natuursteen

:: Quadralite
:: Meer

 
  Stoelen  
  :: Stoelen  
 

 
  Links  
  :: Aanbieding en info
:: Werk Vinden
:: Hier Vinden
:: Kasten Hier Vinden
:: Auto Hier Vinden
:: Vakantie Hier Vinden
:: Navigatie
:: Vakantie
:: Audio en Video
 


 

 
 

 
 
 
Keuken menu
Informatie
__________________________________________________________________________
Hoe worden de dingen geregeld?

1. DE AFSPRAAK.

Als wij de gegevens van u en uw werkblad en/of keuken hebben ontvangen dan maken wij met u een afspraak wanneer we uw werkblad en/of keuken komen inmeten.

Op de dag van het inmeten hoeft u wat ons betreft er niet bij te zijn, tenzij u specifieke vragen/wensen heeft.
Als het nieuwbouw betreft zullen wij uw werkblad en/of keuken soms inmeten in overleg met de toezichthouder.
Dit kan ook de aannemer, of een vertegenwoordiger van de projectontwikkeling maatschappij o.i.d. zijn.
Als u al op het adres woont en u niet bij het inmeten kunt zijn dan kunt u misschien iemand anders vragen om ons toegang tot uw woning verlenen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat wij alle gegevens die we nodig hebben al van u of van derde hebben gekregen, in dat geval gaan we door naar punt 3.

2. HET INMETEN.
Bij het inmeten van uw werkblad en/of keuken zullen we alle nodige muur breedtes en hoogtes noteren.
Ook noteren we waar er ramen, deuren en radiatoren e.d. zitten.

Als u heeft aangegeven dat u zelf de aansluitpunten verzorgt, dan verzorgen wij indien gewenst een tekening met de gegevens waar de punten moeten zitten voor uw leidingwerk en/of apparatuur in de keuken.

Als u heeft aangegeven dat u wilt dat wij de aansluitpunten verzorgen, dan zullen we ook alle bestaande punten van water, gas, rioolafvoer, elektra en luchtafvoer noteren.

3. DE OFFERTE.
U krijgt van ons een offerte voor de levering en eventueel montage en als wij de aansluitpunten verzorgen krijgt u ook 'n offerte voor de aanpassingen en/of uitbreidingen van de aansluitpunten.

Op de offerte staat natuurlijk de offerteprijs maar er staat ook op wat we leveren en wat we eventueel precies gaan doen, en ook wat u eventueel zelf moet doen als we dat met u hebben afgesproken.
Ook vermelden wij op de offerte wanneer we leveren en/of komen en hoe laat we uit Zaandam vertrekken.

De offerte worden in tweevoud aan u verzonden.
Als u akkoord gaat met wat op de offerte staat vermeldt, dan ondertekend u deze en stuurt van ieder offerte één exemplaar aan ons retour.

4. DE MONTAGE.
Wij verwachten dat u de nieuwe keuken onderdelen zo dicht als mogelijk bij de keukenruimter laat neerzetten maar niet in de keukenruimte zelf.

4a. U VOERT ZELF VOORBEREIDING UIT.
Als wij met u hebben afgesproken dat u bepaalde dingen zelf zult verzorgen, of door derden zal laten verzorgen, welke nodig zijn voordat de keuken geplaatst kan worden, dan verwachten we ook dat die zaken uitgevoerd zijn.
Mochten er toch nog werkzaamheden door ons extra moeten worden verzorgd, dan zullen wij u terplekken prijsopgave doen en als u daarmee akkoord gaat zullen we deze werkzaamheden direct uitvoeren, tenzij dit door omstandigheden niet mogelijk is.
Als u al van te voren weet dat er bepaalde extra werkzaamheden door ons moeten worden verzorgd, dan kunt u ons beter tevoren, en zo spoedig mogelijk, daarvan op de hoogte stellen.

4b. WIJ VOEREN ALLE WERKZAAMHEDEN UIT.
Indien er m.b.t de elektrische voorziening groepen bij moeten worden gemaakt, dan komt onze elektricien, eerder dan de montage datum, deze werkzaamheden uitvoeren.
De elektricien krijgt van ons van tevoren alle benodigde gegevens en wij spreken met hem af waar wij de nieuwe stopcontacten in de keuken willen hebben en deze maakt met u een afspraak wanneer hij dit komt doen.

Wij zullen eerst alle leidingen e.d. aanpassen volgens de met u gemaakte afspraak.
Dan zullen we uw nieuwe keuken monteren.
Vaak lukt het om alles op een dag af te ronden.
Mocht er bepaalde onderdelen van de keuken niet geleverd en/of beschadigt zijn, dan zullen we samen met u proberen deze diezelfde dag nog geleverd en gemonteerd te krijgen.
Als het niet lukt de keuken kompleet op te leveren dan zullen we in overleg met u en de leverancier een afspraak maken hoe en wanneer dit, bijvoorbeeld in 'n tweede oplevering, wordt afgewerkt.

5. DE OPLEVERING.
Als wij klaar zijn zullen we u een aantal dingen over uw keuken uitleggen, waar u op moet letten, wat u niet moet doen en wat u juist wel moet doen.
Als u vragen, opmerkingen over de levering of montage heeft dan zullen we die beantwoorden.
Indien nodig maken we met u 'n afspraak voor een tweede oplevering.

6. DE BETALING.
Wij verlangen dat u hebt betaald twee weken voor dat de keuken wordt gemonteerd of contant betaald bij de eerste oplevering.
Mocht er toch onderdelen niet zijn gemonteerd dan dient u de gemonteerde onderdelen niet bij de tweede oplevering te betalen, maar bij de eerste oplevering.
Voor levering van goederen gelden de voorwaarden van "Voorwaarden", de link naar deze pagina staat rechts bovenin de rubriek "Contact".

7. SERVICE.
Mocht er onverhoopt iets niet goed zijn tijdens de garantie periode dan kunt u ons direct bellen voor 'n afspraak.
Wij proberen binnen drie werkdagen de mogelijke problemen op te lossen en zullen u daarvoor natuurlijk niets berekenen.


 
 
  Contact  
  :: Contact
::
Privacy
:: Voorwaarden
  Google  
 
 
  Advertentie  
  :: Hier uw Advertentie?